Maak een afspraak
FAQ

Hoe kunnen we u verder helpen?

  • Géén aanbetaling
  • Uitstekende garantie
  • Eigen montageteam

Heeft u een vraag? Misschien hebben wij hier het antwoord op

Heeft u een vraag over het kiezen, kopen of plaatsen van uw keuken? We hebben hier een aantal antwoorden op een rijtje gezet.

Moet ik de keuken aanbetalen?

Wij vertrouwen erop dat u zorgvuldig met uw betalingen omgaat. Daarom hoeft u bij ons niets aan te betalen voor uw keuken. Wederzijds vertrouwen: dat voelt goed.

 

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn keuken geleverd en gemonteerd wordt?

Van Manen Keukens doet in eerste instantie een voorstel voor het leveren en monteren van de keuken. Dit wordt op weekbasis bepaald. Dit gaat uiteraard altijd in overleg. Wanneer u bijvoorbeeld op vakantie bent of een nieuwbouwwoning hebt, dan kijken we samen met jou naar een geschikte week voor levering. We houden je verder op de hoogte op welke datum en tijdvak we de keuken komen leveren.

Wanneer wordt de keuken ingemeten?

Meestal maken we, afhankelijk van de levertermijn, op korte termijn een afspraak met u voor het inmeten van de keuken. Dit zodat hierna alles bestel klaar gemaakt wordt.

Als u een nieuwbouwwoning heeft, dan moeten de binnenmuren er al staan om in te kunnen meten. Voor de voorlopige installatietekening gaan we uit van de maatvoering in de bouwtekeningen.

Hoe wordt de montage van de keuken geregeld?

Van Manen Keukens heeft een montageteam dat de keuken installeert. Nadat u een keuken heeft aangeschaft, wordt u door onze planner gebeld om een afspraak voor de montage te maken. Het installeren kan dan op de afgesproken dag en tijd beginnen. Mocht u tijdens het installeren van de keuken vragen hebben, kun u deze gerust aan onze monteurs stellen. Uw persoonlijke adviseur staat uiteraard ook altijd klaar om vragen te beantwoorden.

Hoe lang duurt het monteren van de keuken?

De montage van uw keuken neemt grofweg een hele werkdag in beslag, afhankelijk van de grootte van uw keuken. U kunt de monteur daarom meestal tussen 7.30 en 8.00 uur bij jou op de stoep verwachten. Het werkelijke tijdstip wordt uiteraard met u besproken.

Hoe kan ik vragen over een product stellen?

U kunt ons tijdens kantoortijden telefonisch bereiken via 0342-405363 of u kunt per e-mail een vraag stellen naar info@vanmanenkeukens.nl. U bent ook van harte welkom in onze showroom om u vraag te stellen. Onze serviceafdeling staat voor u klaar!

Mijn apparatuur werkt niet goed, wat nu?

Bij een storing word vaak een foutcode weergegeven die terug te vinden is in de handleiding met een omschrijving van het probleem. Mocht de storing aan de hand van deze informatie niet verholpen worden raden wij u aan een technicus in te schakelen. Voor de meeste merken apparatuur kunt u rechtstreeks op hun website terecht voor het maken van een afspraak. Indien gewenst zijn ook wij uiteraard bereid de storingsmelding voor u te melden.

Is Van Manen Keukens CBW-erkend?

Van Manen Keukens is CBW-erkend waarmee we gegarandeerde zekerheid bieden. Met deze CBW-erkenning hebben wij verkoopvoorwaarden die u extra goed beschermen bij de aankoop van uw keuken. Wilt u meer weten over wat deze CBW-erkenning inhoudt? Lees dan hier de woon garanties.

Vraag ons gratis
inspiratie magazine aan.

  • Boordevol keuken inspiratie en trends
  • Onze klanten en medewerkers aan het woord
  • Handige tips en een slimme checklist
Direct aanvragen
Keukeninspiratie - Van Manen Keukens
Afspraak maken
X

Wij zijn geopend! Plan uw afspraak voor gratis keukenadvies op maat. Let op: Wij nemen contact met u op om de afspraak definitief te bevestigen. Geen reactie gehad? Bel ons dan gerust.

  • MM slash DD slash JJJJ