We zijn blij dat we bij u een keuken hebben geplaatst. Heeft u een vraag over de geleverde keuken of kunnen we u ergens anders bij helpen? Vul dan het formulier hiernaast zo volledig mogelijk in.
Een van onze collega’s zal dan contact met u opnemen om uw vraag in behandeling te nemen.
Veelgestelde vragen
Mijn keukenkastje/lade sluit niet volledig, wat moet ik doen?
Een keukenkastje of lade die niet goed sluit, kan behoorlijk hinderlijk zijn in het dagelijks gebruik.
Vult u alstublieft het serviceformulier in. Zodra wij uw aanvraag hebben ontvangen, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op.
Mijn keukenapparatuur is kapot of geeft een storing, wat moet ik doen?
Dat is natuurlijk erg vervelend! Bij defecte keukenapparatuur kunt u het beste rechtstreeks contact opnemen met de servicedienst van het merk van uw apparaat. Zij verzorgen de service en afhandeling. Op de website van het merk vindt u meestal eenvoudig hoe u een storing kunt melden of een serviceafspraak kunt maken.
De afstandsbediening van de verlichting in de keuken werkt niet meer, ook niet na het vervangen van de batterijen. Wat kan ik doen?
Als de afstandsbediening na het vervangen van de batterijen nog steeds niet werkt, kan het nodig zijn om deze opnieuw te koppelen met de verlichting of de instellingen te controleren. Raadpleeg hiervoor deze handleiding van de afstandsbediening voor de juiste stappen.