18 februari 2021

Receptioniste Bettina van Kooten aan het woord

Bettina van Kooten werkt als Receptioniste bij Van Manen Keukens. Het contact met klanten is iets waar Bettina veel energie van krijgt. ‘’Bij Van Manen Keukens ben ik het eerste aanspreekpunt voor de klant. Het is belangrijk om de klant vanaf het eerste moment goed bij te staan. Als mensen met een lach op hun gezicht weggaan uit onze showroom, ben ik blij!’’

Bij van Manen Keukens… ‘’ben ik receptioniste. Mijn functie is erg veelzijdig. Ik ontvang namelijk de klanten in onze showroom, bel klanten op voor afspraken en sta klanten te woord aan de telefoon. Wanneer er een keuken is geplaatst stuur ik de opleverformulieren en als klanten bellen met een mogelijke storing in hun apparaten dan maak ik daar een melding van bij de fabrikant.

Het is een veelzijdige functie, waarbij ik eigenlijk het hele proces van begin tot eind meemaak. Je begint met het maken van de afspraak met de klant en als de keuken is opgeleverd stuur je het opleverformulier. Dan is het cirkeltje weer rond!’’

Het leukste aan mijn werk is… ‘’de veelzijdigheid. Ook het contact hebben met klanten is iets waar ik veel energie van krijg. Ik wil hun zo goed mogelijk te woord staan en helpen als zij vragen hebben. Als dat gelukt is, is dat iets waar ik enthousiast van word!’’

Wat wil je nog bereiken?
‘’Ik zou graag nog meer kennis willen vergaren van de keukens zelf. Hierbij zou ik ook graag meer willen leren over hoe bijvoorbeeld het apparatuur werkt. Op deze manier kan ik de klant nog beter bijstaan als zij bepaalde vragen hebben.’’

De sfeer in ons team… ‘’is erg prettig! We zijn een professioneel team en werken gezamenlijk hard om het zo goed mogelijke eindresultaat voor de klant te behalen. Daarnaast zijn we een heel gezellig team en kan er ook altijd een geintje van af. De communicatie is open en eerlijk én ik ga met veel plezier naar mijn werk!’’

Waarin vind jij ontspanning?
‘’Naast mijn werk ben ik graag met mijn familie en vrienden. Daarnaast hou ik erg van koken en speel ik in mijn vrije tijd gitaar.’’

Bent u op zoek naar uw droomkeuken? Wij helpen u graag verder in deze zoektocht. Ondanks de maatregelen staan wij nog steeds voor u klaar. Wij komen graag met gepaste maatregelen bij u langs of spreken u graag via een online meeting. Maak hier uw (online) afspraak.

Veelgestelde vragen

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn keuken geleverd en gemonteerd wordt?

Van Manen Keukens doet in eerste instantie een voorstel voor het leveren en monteren van de keuken. Dit wordt op weekbasis bepaald. Dit gaat uiteraard altijd in overleg. Wanneer u bijvoorbeeld op vakantie bent of een nieuwbouwwoning hebt, dan kijken we samen met jou naar een geschikte week voor levering. We houden je verder op de hoogte op welke datum en tijdvak we de keuken komen leveren.

Wanneer wordt de keuken ingemeten?

Meestal maken we, afhankelijk van de levertermijn, op korte termijn een afspraak met u voor het inmeten van de keuken. Dit zodat hierna alles bestel klaar gemaakt wordt.

Als u een nieuwbouwwoning heeft, dan moeten de binnenmuren er al staan om in te kunnen meten. Voor de voorlopige installatietekening gaan we uit van de maatvoering in de bouwtekeningen.

Hoe wordt de montage van de keuken geregeld?

Van Manen Keukens heeft een montageteam dat de keuken installeert. Nadat u een keuken heeft aangeschaft, wordt u door onze planner gebeld om een afspraak voor de montage te maken. Het installeren kan dan op de afgesproken dag en tijd beginnen. Mocht u tijdens het installeren van de keuken vragen hebben, kun u deze gerust aan onze monteurs stellen. Uw persoonlijke adviseur staat uiteraard ook altijd klaar om vragen te beantwoorden.

Hoe lang duurt het monteren van de keuken?

De montage van uw keuken neemt grofweg een hele werkdag in beslag, afhankelijk van de grootte van uw keuken. U kunt de monteur daarom meestal tussen 7.30 en 8.00 uur bij jou op de stoep verwachten. Het werkelijke tijdstip wordt uiteraard met u besproken.

Hoe kan ik vragen over een product stellen?

U kunt ons tijdens kantoortijden telefonisch bereiken via 0342-405363 of u kunt per e-mail een vraag stellen naar info@vanmanenkeukens.nl. U bent ook van harte welkom in onze showroom om u vraag te stellen. Onze serviceafdeling staat voor u klaar!

Mijn apparatuur werkt niet goed, wat nu?

Bij een storing word vaak een foutcode weergegeven die terug te vinden is in de handleiding met een omschrijving van het probleem. Mocht de storing aan de hand van deze informatie niet verholpen worden raden wij u aan een technicus in te schakelen. Voor de meeste merken apparatuur kunt u rechtstreeks op hun website terecht voor het maken van een afspraak. Indien gewenst zijn ook wij uiteraard bereid de storingsmelding voor u te melden.

Is Van Manen Keukens CBW-erkend?

Van Manen Keukens is CBW-erkend waarmee we gegarandeerde zekerheid bieden. Met deze CBW-erkenning hebben wij verkoopvoorwaarden die u extra goed beschermen bij de aankoop van uw keuken. Wilt u meer weten over wat deze CBW-erkenning inhoudt? Lees dan hier de woon garanties.