Vaatwasser op hoogte
De afwas: een terugkerende taak in ons dagelijks leven. Vaak niet het leukste klusje van de dag, maar wel iets wat moet gebeuren. Wij kunnen dit gemakkelijker voor u maken! Heeft u namelijk eens nagedacht over een vaatwasser op hoogte? Zo niet, dan geven wij je in dit blog graag meer informatie over alle voordelen van een vaatwasser op hoogte.
Vaatwasser op hoogte
Als u de vaatwasser in- of uitruimt, staat u waarschijnlijk voorovergebogen. Een houding die niet optimaal is voor uw rug. En dat kan natuurlijk beter! Er zijn tegenwoordig steeds meer innovaties op het gebied van vaatwassers. Bent u zich aan het oriënteren op een nieuwe keuken? Denk dan na over de plek van uw nieuwe vaatwasser. Zo voorkomt u rugklachten.
De hoogte van de vaatwasser
De vaatwasser wordt vaak het werkblad gemonteerd. Maar dit kan natuurlijk beter, door rekening te houden met een ergonomische houding. Plaats uw vaatwasser daarom in een hoge kast naast het aanrecht. De perfecte plek voor uw vaatwasser op hoogte, is in het midden van uw aanrechtblad, meestal op een hoogte van 115 tot 120 cm. Dit is natuurlijk afhankelijk van uw eigen lengte. Wanneer de vaatwasser op hoogte niet mogelijk is of geen logische positie krijgt, kan de ComfortLift van AEG een goed alternatief zijn.
De indeling van uw keuken
De ruimte, die u normaal gesproken onder het aanrechtblad reserveert voor uw vaatwasser, kunt u nu gebruiken voor het opbergen van bijvoorbeeld uw servies. De ruimte onder de vaatwasser wordt vaak een extra opberglade. In onze afgeleverde keukens zien wij ook regelmatig de keuze om de oven boven de vaatwasser op hoogte te plaatsten. Dit zorgt voor een strak en modern geheel.
Ergonomische keuken
Verminder uw rugklachten en kies voor een vaatwasser op hoogte! Onze verkoopadviseurs helpen uw graag bij het realiseren van uw wensen, waarbij er rekening gehouden wordt met een ergonomische houding. Zo kunt u zo lang mogelijk genieten van uw nieuwe keuken! In onze showroom kunnen wij samen met u de juiste hoogte van uw keuken bepalen, kom daarom snel langs, de koffie staat voor u klaar.
Kom langs in onze showroom, waar wij samen u droomkeuken realiseren. U vindt op onze keuken inspiratie pagina de nieuwste afgeleverde keukens. Van klassiek tot landelijk en modern tot tijdloos.
Veelgestelde vragen
Kan ik zelf bepalen wanneer mijn keuken geleverd en gemonteerd wordt?
Van Manen Keukens doet in eerste instantie een voorstel voor het leveren en monteren van de keuken. Dit wordt op weekbasis bepaald. Dit gaat uiteraard altijd in overleg. Wanneer u bijvoorbeeld op vakantie bent of een nieuwbouwwoning hebt, dan kijken we samen met jou naar een geschikte week voor levering. We houden je verder op de hoogte op welke datum en tijdvak we de keuken komen leveren.
Wanneer wordt de keuken ingemeten?
Meestal maken we, afhankelijk van de levertermijn, op korte termijn een afspraak met u voor het inmeten van de keuken. Dit zodat hierna alles bestel klaar gemaakt wordt.
Als u een nieuwbouwwoning heeft, dan moeten de binnenmuren er al staan om in te kunnen meten. Voor de voorlopige installatietekening gaan we uit van de maatvoering in de bouwtekeningen.
Hoe wordt de montage van de keuken geregeld?
Van Manen Keukens heeft een montageteam dat de keuken installeert. Nadat u een keuken heeft aangeschaft, wordt u door onze planner gebeld om een afspraak voor de montage te maken. Het installeren kan dan op de afgesproken dag en tijd beginnen. Mocht u tijdens het installeren van de keuken vragen hebben, kun u deze gerust aan onze monteurs stellen. Uw persoonlijke adviseur staat uiteraard ook altijd klaar om vragen te beantwoorden.
Hoe lang duurt het monteren van de keuken?
De montage van uw keuken neemt grofweg een hele werkdag in beslag, afhankelijk van de grootte van uw keuken. U kunt de monteur daarom meestal tussen 7.30 en 8.00 uur bij jou op de stoep verwachten. Het werkelijke tijdstip wordt uiteraard met u besproken.
Hoe kan ik vragen over een product stellen?
U kunt ons tijdens kantoortijden telefonisch bereiken via 0342-405363 of u kunt per e-mail een vraag stellen naar info@vanmanenkeukens.nl. U bent ook van harte welkom in onze showroom om u vraag te stellen. Onze serviceafdeling staat voor u klaar!
Mijn apparatuur werkt niet goed, wat nu?
Bij een storing word vaak een foutcode weergegeven die terug te vinden is in de handleiding met een omschrijving van het probleem. Mocht de storing aan de hand van deze informatie niet verholpen worden raden wij u aan een technicus in te schakelen. Voor de meeste merken apparatuur kunt u rechtstreeks op hun website terecht voor het maken van een afspraak. Indien gewenst zijn ook wij uiteraard bereid de storingsmelding voor u te melden.
Is Van Manen Keukens CBW-erkend?
Van Manen Keukens is CBW-erkend waarmee we gegarandeerde zekerheid bieden. Met deze CBW-erkenning hebben wij verkoopvoorwaarden die u extra goed beschermen bij de aankoop van uw keuken. Wilt u meer weten over wat deze CBW-erkenning inhoudt? Lees dan hier de woon garanties.