1 maart 2021

BioFresh koelkasten van Liebherr

Wie gaat iedere dag naar de (super)markt om te kunnen genieten van verse producten? Bijzondere gevoelige, natuurlijke producten zoals zachte slabladeren, verse bessen of vis kunnen niet lang worden bewaard bij een standaard koelkasttemperatuur van 5 graden en moeten snel worden gegeten. De langere houdbaarheid van levensmiddelen betekent dat je minder vaak iets weg moet gooien. Een duurzame manier van leven, waaraan BioFresh, onderdeel van een koelkast van Liebherr een belangrijke bijdrage levert.  

Liebherr heeft met BioFresh een mogelijkheid ontwikkeld om de houdbaarheid van uw levensmiddelen aanzienlijk te verlengen. Bij temperaturen net boven de 0 graden en een perfecte luchtvochtigheid in de BioFresh safes kunt u van veel producten langer genieten.

BioFresh koelkast

Met de nieuwe Fruit & Vegetable-Safe heeft Liebherr een andere manier ontwikkeld om het milieu te beschermen. Termen als ‘vershoudfolie’ suggereren dat voedsel alleen vers en knapperig blijft als het wordt verpakt. Het gebruik van plastic is echter niet nodig. De Fruit & Vegetable-Safe is speciaal ontwikkeld voor het bewaren van onverpakt fruit en groenten.

Ook heeft Liebherr iets speciaals voor visliefhebbers gecreëerd: de Fish & Seafood-Safe. Bij -2 graden wordt de houdbaarheid van vis en zeevruchten in vergelijking met de BioFresh Safe opnieuw verdubbeld. Verse zalm, kan bijvoorbeeld tot 4 dagen vers blijven in vergelijking met de aanbevolen bewaartijd van slechts één dag in een standaard koelkast.

BioFresh garandeert het perfecte klimaat voor een superlange versheid. Bij een temperatuur van net boven 0 en een ideale luchtvochtigheid behouden groente en fruit, evenals vlees, vis en zuivelproducten hun gezonde vitaminen en smaak tot wel driemaal langer dan in het normale koeldeel.

  • Vis, vlees en groenten tot 3 x langer vers
  • Minder afval, bespaar jaarlijks € 150,-
  • Koop verse producten voor een hele week
  • Optimaal behoud van vitamines

Meer weten over een Liebherr koelkast met BioFresh voor in uw keuken? Liebherr heeft een breed assortiment modellen met BioFresh. Of je nu een vrijstaande koelkast of een Liebher inbouwkoelkast zoekt, er is altijd een model dat voor jou keuken geschikt is. Maak hier een (online) afspraak via onze website!

Veelgestelde vragen

Kan ik zelf bepalen wanneer mijn keuken geleverd en gemonteerd wordt?

Van Manen Keukens doet in eerste instantie een voorstel voor het leveren en monteren van de keuken. Dit wordt op weekbasis bepaald. Dit gaat uiteraard altijd in overleg. Wanneer u bijvoorbeeld op vakantie bent of een nieuwbouwwoning hebt, dan kijken we samen met jou naar een geschikte week voor levering. We houden je verder op de hoogte op welke datum en tijdvak we de keuken komen leveren.

Wanneer wordt de keuken ingemeten?

Meestal maken we, afhankelijk van de levertermijn, op korte termijn een afspraak met u voor het inmeten van de keuken. Dit zodat hierna alles bestel klaar gemaakt wordt.

Als u een nieuwbouwwoning heeft, dan moeten de binnenmuren er al staan om in te kunnen meten. Voor de voorlopige installatietekening gaan we uit van de maatvoering in de bouwtekeningen.

Hoe wordt de montage van de keuken geregeld?

Van Manen Keukens heeft een montageteam dat de keuken installeert. Nadat u een keuken heeft aangeschaft, wordt u door onze planner gebeld om een afspraak voor de montage te maken. Het installeren kan dan op de afgesproken dag en tijd beginnen. Mocht u tijdens het installeren van de keuken vragen hebben, kun u deze gerust aan onze monteurs stellen. Uw persoonlijke adviseur staat uiteraard ook altijd klaar om vragen te beantwoorden.

Hoe lang duurt het monteren van de keuken?

De montage van uw keuken neemt grofweg een hele werkdag in beslag, afhankelijk van de grootte van uw keuken. U kunt de monteur daarom meestal tussen 7.30 en 8.00 uur bij jou op de stoep verwachten. Het werkelijke tijdstip wordt uiteraard met u besproken.

Hoe kan ik vragen over een product stellen?

U kunt ons tijdens kantoortijden telefonisch bereiken via 0342-405363 of u kunt per e-mail een vraag stellen naar info@vanmanenkeukens.nl. U bent ook van harte welkom in onze showroom om u vraag te stellen. Onze serviceafdeling staat voor u klaar!

Mijn apparatuur werkt niet goed, wat nu?

Bij een storing word vaak een foutcode weergegeven die terug te vinden is in de handleiding met een omschrijving van het probleem. Mocht de storing aan de hand van deze informatie niet verholpen worden raden wij u aan een technicus in te schakelen. Voor de meeste merken apparatuur kunt u rechtstreeks op hun website terecht voor het maken van een afspraak. Indien gewenst zijn ook wij uiteraard bereid de storingsmelding voor u te melden.

Is Van Manen Keukens CBW-erkend?

Van Manen Keukens is CBW-erkend waarmee we gegarandeerde zekerheid bieden. Met deze CBW-erkenning hebben wij verkoopvoorwaarden die u extra goed beschermen bij de aankoop van uw keuken. Wilt u meer weten over wat deze CBW-erkenning inhoudt? Lees dan hier de woon garanties.